2n

JO EM QUEDO A CASA (5)

Bona tarda a tothom! Durant aquests dies he anat rebent un munt de fotografies i vídeos del magnífic treball que esteu fent a casa amb els pares i les mares. Mica en mica he anat establint contacte amb els nens i nenes de la classe i durant els propers dies intentaré acabar de contactar amb […]

JO EM QUEDO A CASA (5) Llegeix més »

EL JOC DE L’OCA A E.F.

Bon dia nenes i nens, Us envio un JOC DE L’OCA  per a què seguiu practicant una mica d’exercici durant aquests dies. Podeu jugar individualment, amb algun germà o amb tota la família. Indicacions: Podeu fer servir aquest model i adaptar les proves a la vostra edat, recursos i espais disponibles. Podeu fer servir la

EL JOC DE L’OCA A E.F. Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut