Portada

ADAPTACIÓ P3

Hola famílies de P3!! Us donem la benvinguda a l’escola i a la nostra pàgina web amb fotos dels tres primers dies d’adaptació del vostres fills/es. Cliqueu a FOTOS Esperem que us agradin!!!!

ADAPTACIÓ P3 Llegeix més »

GAUDIM DE LA LECTURA !!!!!

PER QUÈ LLEGIR? “Temps de lectura. La lectura és una forma de pensar el món, d’habitar-lo i de fer-lo més habitable”, Laura Borràs “El plaer de llegir. El bon lector ara va de pressa, ara s’atura, ara rellegeix. Sempre sentint plaer”, Isabel-Clara Simó “Per què llegir?“. Només ella, la lectura, eixampla el coneixement, amplia la nostra experiència

GAUDIM DE LA LECTURA !!!!! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut