Portada

TIÓ A P3

Hola famílies, Fa uns dies va arribar a l’escola el Tió. El van veure pels passadissos de l’escola i ens van avisar per sortir a buscar-lo. Vam decidir posar-li una manta perquè no tingués fred i donar-li de menjar. Durant tots els dies que ha estat amb nosaltres, l’hem alimentat i cuidat molt bé i […]

TIÓ A P3 Llegeix més »

ENS VISITA EL TIÓ

El TIÓ ja ha arribat a l’Escola L’hem trobat amagat per l’hort i amb moltes gana……           És un TIÓ SALVATGE, nosaltres el cuidarem molt bé……                                                  

ENS VISITA EL TIÓ Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut