LA MONA -P5
Hola famílies, us deixem les fotos que ens heu enviat del dia de la mona, sou uns xefs autèntics, enhorabona! Si ens envieu alguna foto més, les afegirem en aquest article i en el general. Gràcies per la vostra col·laboració. FOTOS
Hola famílies, us deixem les fotos que ens heu enviat del dia de la mona, sou uns xefs autèntics, enhorabona! Si ens envieu alguna foto més, les afegirem en aquest article i en el general. Gràcies per la vostra col·laboració. FOTOS
HOLA FAMÍLIES !!! Durant la Setmana Santa que hem deixat enrera i l’anterior moltes famílies m’heu fet arribar activitats ben diverses que heu realitzat amb els vostres fills/es, moltes d’elles ben xules i d’altres demanades i molt ben fetes. MOLTÍSSIMES GRÀCIES PER LA VOSTRA COL·LABORACIÓ !!! A continuació us deixo TRES links: En el primer
P4: FEM A CASA: TREBALLEM-JUGUEM Llegeix més »