Infantil

DIA DE LA PAU

Durant la setmana passada a infantil vam parlar del dia de la Pau que es va celebrar el 30 de gener. Vam escoltar cançons i contes relacionats amb aquest tema. Entre tots i totes vam fer el nostre arbre de la pau amb les nostres mans, el trobareu al passadís de l’escola.

DIA DE LA PAU Llegeix més »

CONEGUEM ELS ANIMALS

Hola famílies!! Aquesta setmana va venir a les aules d’infantil la Xènia, una noia que sap moltíssim dels animals. Ens va explicar moltes coses de la tortuga, la serp, la xinxilla i el conill. També ens va deixar tocar-los. Si voleu veure les fotos podeu clicar a l’enllaç de cada classe. Fotos P5 Fotos P4

CONEGUEM ELS ANIMALS Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut