General

Bones vacances!

💛 Gràcies per aquest curs tan especial! Després de mesos plens d’aprenentatges, rialles, reptes i molta complicitat, tot l’equip de mestres us volem desitjar unes bones vacances. 🌞 Ens enduem moments inoblidables i ja tenim ganes de tornar a omplir les aules de vida, de curiositat i d’alegria. Ens retrobem amb el cor obert el […]

Bones vacances! Llegeix més »

Festa comiat de 6è!

🎓✨Divendres passat vam celebrar la graduació de 6è amb les famílies i encara ens batega el cor d’emoció! Infants estimats, heu omplert aquests anys d’aprenentatges, riures i descobertes. Ara empreneu nous camins, però sempre portareu una part de l’escola i de nosaltres dins vostre. Gràcies per cada somriure, cada esforç i cada abraçada compartida. Va

Festa comiat de 6è! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut