El Pessebre!
Els nens i nenes de primer estan acabant d’enllestir el pessebre! Ja tenen ganes de veure com quedarà quan estigui tot muntat. S’ho han passat molt bé!!🎉
Els nens i nenes de primer estan acabant d’enllestir el pessebre! Ja tenen ganes de veure com quedarà quan estigui tot muntat. S’ho han passat molt bé!!🎉
L’alumnat de 1r de primària ha treballat els objectes de la classe a través de racons d’anglès! ✨ Mitjançant activitats diverses, han practicat tant el llenguatge oral com l’escrit, aprenent conceptes bàsics que podran utilitzar en el seu dia a dia a l’escola. 📝🖍️ Aprenem anglès jugant i practicant! 🎉