Nadals a 1r

Aquests dies han estat molt intensos pels nens i nenes de 1r: ha vingut el patge a buscar les nostres cartes, hem decorat passadissos amb unes decoracions fetes entre tots, hem cagat el tió i hem cantat la nostra nadala a la plaça del Laberint.

Us donem les gràcies per haver vingut i molt bones festes a tothom!!

A P4 JUGUEM AMB ELS COSSOS GEOMÈTRICS

Durant el primer trimestre els infants de P4 hem estat experimentant i jugant amb els cossos geomètrics.
Els hem classificat, hem fet unes construccions fantàstiques i n’hem descobert les seves característiques. Ens hem pogut adonar que els cilindres i les esferes poden rodolar; que els prismes, els cubs i els cilindres es poden apilar i que si estampem les cares dels cossos apareixen cercles, quadrats, triangles i rectangles.
Aprofitant tot el material que hem portat de casa hem après moltes coses i ens ho hem passat molt bé!

A P-4 JUGUEM AMB ELS COSSOS GEOMÈTRICS

Reportatge fotogràfic “TÀRREGA CANTA A L’HIVERN”

Aquest matí, totes les escoles de Tàrrega, coordinades des del Pla Educatiu d’Entorn, us hem volgut desitjar què passeu unes Bones Festes i un Feliç Any Nou 2022 amb una selecció de nadales que el nostre alumnat ha interpretat amb tota la seva màgia.

Us deixem un reportatge fotogràfic, mentre anem preparant el vídeo. Desitgem que us agradin !!!

Rincones de primero en lengua castellana.

Una de les sessions de llengua castellana l’organitzem amb racons de treball per tal de treballar l’expressió oral, adquisició de vocabulari, fluïdesa, comprensió lectora, expressió escrita, etc.

Us mostrem els 8 racons que han realitzat tots els alumnes.

A 1r ens ha passat el trimestre volant!

Durant aquest trimestre a les aules de primer s’ha treballat molt. A banda del llibres i fitxes hem realitzat activitats vivencials i més competencials. Us deixem un petit recull i desitgem que els vostres fills i filles us ho puguin explicar:

Sortida Cal Trepat 1r

Aquest primer trimestre van fer una sortida per conèixer el nostre entorn. Vam anar al Museu Cal Trepat de Tàrrega, on vam poder fer una visita guiada per l’antiga fàbrica.

Allà vam fer un taller sobre l’embarrat on les nenes i nens de 1r vam aprendre molt sobre les politges i corretges.

Després vam anar a dinar i a jugar al parc de Sant Eloi de Tàrrega.

Molt cansats però ens ho vam passar molt bé ja que vam descobrir racons de Tàrrega que no coneixíem

.

Xerrada sobre sexualitat

Com cada any, a sisè, hem rebut la visita de la sexòloga Neus Planell que ens complementa el tema de la reproducció humana que hem estat treballant a l’assignatura de medi natural. Tots i totes creiem que és una xerrada molt interessant perquè estem entrant a l’etapa de la pubertat, on el nostre cos experimenta canvis i la xerrada ens permet resoldre els nostres dubtes i aclarir conceptes relacionats amb la sexualitat.

Gràcies Neus!