P4 CUIDEM EL MAGRANER

ELS NENS I LES NENES DE P4 SOM ELS ENCARREGATS DE CUIDAR EL MAGRANER DEL PATI DE LA NOSTRA ESCOLA.
DURANT TOT EL CURS VEUREM COM CANVIA EN CADA ESTACIÓ.
EL FRUIT DEL MAGRANER ÉS LA MAGRANA.ES CULL A LA TARDOR I DESPRÉS DE PROVAR-LA HEM DECIDIT PINTAR-HI.
HA ESTAT MOLT DIVERTIT!
P4 EL MAGRANER

P4 TREBALLEM L’OMBRA.

AQUESTS DIES ELS NENS I LES NENES DE P4 HEM TREBALLAT L’OMBRA.

PRIMER HEM EXPLICAT  EL QUE ERA  I  QUAN LA VEIEM. HEM SORTIT AL PATI I HEM JUGAT A TREPITJAR-NOS L’OMBRA, HEM VIST QUE NO TOTES SÓN IGUAL I QUE  ELS ARBRES DEL PATI  I L’ESCOLA TAMBÉ EN TENEN.

DESPRÉS, DINS LA NOSTRA AULA, AMB LA NOSTRA LOT HEM JUGAT A FER L’OMBRA DE DIFERENTS JOGUINES DE LA CLASSE, ANIMALS, PECES DE CONSTRUCCIÓ… I AMB LES NOSTRES MANS HEM REALITZAT  OMBRES XINESES (PAPALLONES, CUCS, GOS…).
JUGAR AMBLES OMBRES ÉS MOLT DIVERTIT.

P4 LES OMBRES

P4 ELS RACONS

Els nens i les nenes de P4 durant tot el curs realitzem, dues vegades a la setmana,  diferents racons de llenguatge, matemàtiques i plàstica per tal de treballar més específicament els continguts en grups de 4 alumnes.

Aquí us deixem una mostra d’alguns dels racons.

P4 ELS RACONS

SORTIDA A LA PLAÇA EUROPA

Els mariners, astronautes i aviadors vam fer una sortida a la Plaça Europa, davant de la nostra escola, per observar tots els canvis de la natura amb l’arribada de la tardor i amb els arbres que tenim a la plaça, els lledoners.
A més, també vam posar en pràctica les nostres habilitats matemàtiques fent un recompte de tot el mobiliari urbà que tenim a la plaça: bancs, fanals, papereres, fonts, aparcabicis i gronxadors.
Ens ho vam passar molt bé!!

LA CASTANYADA

El passat 30 d’octubre les nenes i els nens d’Educació Infantil ens vam disfressar de castanyeres i castanyers per celebrar  LA CASTANYADA. Al matí vam cantar i ballar les danses de la Castanyera, el Pet patum i la Rumba de les castanyes. Quina marxa! Ho vam fer d’allò més bé i vam rebre forts aplaudiments dels nostres companys i companyes de cicle. A la tarda ens va sorprendre la visita de la  castanyera, que ens va portar castanyes ben calentes! Estaven boníssimes!!! Ens ho vam passar molt bé!

TALLER DE LA FRUITA

Taller de la fruita

Els nens i nenes de P5 han realitzat el taller “Jo també menjo fruita”, organitzat per la FECEC. El Toni ens ha explicat un conte amb uns protagonistes molt especials: una maduixa, un plàtan, una pera i una taronja.
Els mariners, astronautes i aviadors han gaudit molt del conte i han pogut participar activament cantant i ballant una cançó de la fruita. Després han acabat l’activitat fent un imant de maduixa que s’han emportat a casa, perquè se’n recordin de la importància de menjar fruita diàriament i promoure un estil de vida saludable.
Moltes gràcies Toni!

EL NOSTRE CANAL DE YOUTUBE

Aquí teniu una mostra d’alguna de les activitats que hem portat a terme. Per tenir una visió general, us recomanem el vídeo “Presentació de l’Escola Àngel Guimerà”. Molt emotiu és “Us estimem i guanyarem !!!”, que fa referència a la nostra lluita contra el COVID-19. També trobareu concerts i festivals. Esperem que us agradin !!!