Què fem a 2n?

A la nostra escola ens agrada fer sortides per gaudir de l’entorn i aprendre nous conceptes des de l’experiència! Aquí vam visitar Mas Banyeres.

· Heu vist quins artistes estem fets? En aquesta ocasió vam interpretar les obres d’ Henri Matisse.

· Es potencia el treball en petit grup de forma cooperativa, per tal d’aprendre dels altres i poder aportar les nostres habilitats i coneixements.

· També ens han visitat mestres de l’escola St. Paul’s de Navan (Irlanda) per veure com treballem i compartir experiències d’èxit en les respectives escoles.