Jornades de portes obertes natació escolar

Benvolgudes famílies de Cicle Inicial,

Arribem al final del Programa del curs d’activitat aquàtica i natació escolar, i per tant, estan previstes les Jornades de portes obertes del 15 al 19 de maig, en aquestes jornades els familiars podran veure una sessió dels alumnes.

Aquesta jornada es durà a terme dins l’activitat de natació escolar que realitzen els alumnes durant el seu horari  habitual a la piscina del Complex Esportiu Municipal Can Roca.

DILLUNS 15 de maig 1r 15:00 – 16:30  i  DIVENDRES 19 de maig 2n 15:00 – 16:00

L’entrada es realitzarà per l’accés del carrer Doctor Trueta. La coordinació rebrà als grups i els acompanyarà 5 MINUTS abans de l’inici de la sessió fins a peu de piscina.

Per motius de sostenibilitat us animem a que els assistents portin calçat de bany, xancletes, en cas de no ser possible us facilitar peücs per protegir els espais de peus nets.

Restem a la vostre disposició per qualsevol dubte o aclariment.

Rebeu una cordial salutació, equip de mestres del Cicle Inicial.