Surf a l’escola (activitat Educació Física)

Enguany l’escola Antoni Gaudí inclou en el seu currículum de l’àmbit d’Educació Física, l’activitat de surf. Som un centre de mar, estem al costat d’una de les platges més boniques i visitades de Catalunya i l’equip docent va creure en la idoneïtat d’aquesta activitat. Aquest tercer trimestre serà el grup de 6è el primer que la realitzarà, i, a partir del proper curs, cicle superior dedicarà un trimestre sencer a l’activitat de surf a l’Escola Catalana de Surf, amb seu a la platja de Castelldefels, escola nº1 a Catalunya, fundada l’any 2003 i homologada per la Federació Espanyola de Surf, la Federació Catalana de Surf i la International Surfing Association.

Aquest curs l’alumnat de 6è farà l’activitat per la tarda, en diferents dies cada un dels tres grups, entre el 4 d’abril i el 31 de maig. Serà una sessió setmanal i en total faran 6 sessions per grup i alumne, amb un total de 9 hores d’activitat, que es realitzarà a Port Ginesta.

Esperem tots que l’alumnat gaudeixi d’aquesta nova experiència!!