Pla d’educació digital de Catalunya 2020-2023

El Pla d’educació digital de Catalunya 2020-2023, presentat pel Departament d’Educació en el marc de la XII legislatura, té com a objectiu contribuir al desenvolupament de les competències digitals que els ciutadans i les ciutadanes necessiten per viure i treballar en una societat caracteritzada per les transformacions i els canvis accelerats derivats de les mateixes tecnologies. Amb aquest Pla es vol situar Catalunya com un país capdavanter en l’ús educatiu de la tecnologia per a l’èxit educatiu i social, al mateix temps que es pretén millorar la competència digital de l’alumnat, el professorat i els centres educatius en el marc de la transformació educativa.

Els nostres alumnes de 6è ja han començat en l’ús educatiu de la tecnologia amb la incorporació de la dotació dels nous portàtils per potenciar:

– L’atenció a la diversitat
– L’ensenyament – aprenentatge
– La motivació
– Vinculació amb el món real

Som una escola digital!