DEFC confinament

A causa de la situació que estem vivint aquests dies provocada pel coronavirus, resulta evident la importància de fer activitat física durant el confinament per mantenir la salut física i mental del conjunt de la població.
Per això el DEFC 2020 no pot faltar a la seva cita. El Dia de l’Educació Física al Carrer es convertirà en el Dia de l’Educació Física A CASA i posarà de manifest, ara més que mai, un dels pilars de l’Educació Física que reben els nostres alumnes: conèixer i aplicar estils de vida actius en benefici de la salut.
Des de l’àmbit d’Educació Física  hem animat als nostres teus alumnes a mostrar les diferents activitats físiques que realitzen a casa.
Us deixexm una mostra per què el dia 28 d’abril sigui un Dia de l’Educació Física a Casa, però igualment especial, com cada any.
#DEFC2020
#DEFCasa