Aturada lectiva

Benvolgudes famílies,

Des de l’equip directiu de l’escola Gaudí volem donar-vos les gràcies per la gran quantitat d’idees i propostes que ens esteu fent arribar per tenir un ampli ventall d’activitats per fer amb l’alumnat durant aquests dies d’aturada lectiva.

És important assenyalar, però, que les tasques que vam encomanar per a l’autrada per fer des de casa s’ajustaran als criteris següents:

– No avançaran matèria de cap àrea curricular.

– Seran tasques que l’alumne podrà fer de forma autònoma.

– No serà obligatori connectar-se a internet per poder realitzar-les.

L’escola també us proporcionarà a través dels Sites que hem publicat al web de l’escola un llistat de pàgines web, links, visites virtuals a museus, propostes editorials… que podeu fer i treballar amb els vostres fills i filles. El llistat s’anirà actualitzant. En tot cas, aquestes activitats són tan sols porpostes lliures com ja s’explica a la introducció del site.

D’altra banda, cada nivell  ja va donar dijous a la tarda orientacions a l’alumnat sobre les tasques a fer durant aquests dies d’aturada lectiva. Cada mestre dissenyarà, organitzarà i farà les propostes que cregui convenients. Insistim en que en cap cas es podrà avançar matèria ni es podran fer lliçons virtuals.

A més, des de la web del Departament d’Educació, podeu entrar a Infoescola i estareu informats de tot el que necessiteu saber i molt més.Esperem que això passi aviat.

Tenim moltes ganes d’obrir de nou les portes del Gaudí.

Salut,

Equip Directiu