Bon Nadal i feliç any nou 2021

Benvolgudes famílies del Gaudí,
Aquest Nadal no hem pogut trobar-nos al Teatre pel nostre gran dia de Nadal que cada any compartim tots plegats amb tanta il·lusió i amb tantes emocions.
Volem que sabeu que a l’escola hem estat pensant en vosaltres, les famílies, i hem volgut preparar-vos també aquest any
la nostra especial felicitació de Nadal.
Estem segurs que us emocionarà tant com a nosaltres, que tot i que us trobem molt a faltar pels nostres passadissos, hem estat molt contents els darrers dies preparant-vos aquesta bonica sorpresa.
Esperem emocionar-vos tant com ho estem nosaltres. Tot i la distància, seguim tots plegats, seguim aprenent, seguim creixent i seguim sent una gran família que comparteix il·lusions, somnis i alegries.
Moltes gràcies per les vostres felicitacions i els vostres bonics detalls amb tot l’equip de l’escola.
Continuem navegant tots plegats en aquesta gran nau que és la nostra escola.
Bon Nadal!!!
Equip Gaudí.