Ràdio intergeneracional: Cançons per a tothom

Aquí teniu el programa de ràdio intergeneracional realitzat pel grup Nautilus de l’escola Antoni Gaudí.

Un programa de música d’avui i de sempre que hem fet en col·laboració amb els avis de la residència Mussol 3 del nostre barri on hem aprés moltes coses i hem passat bones estones de conversa, cant i ball amb  els avis que han fet descobrir temes musicals i artistes que no coneixíem però que ara no podem deixar de cantar, per les seves veus, per les seves lletres, per la emoció que hi ha en els seus temes… Gràcies avis, sense vosaltres, no hauríem descobert aquestes joies!

Nosaltres també hem volgut compartir una mica de la música que escoltem amb ells. Esperem que també puguin gaudir-la tant com nosaltres ho hem fet amb les seves propostes!

I als nostres oients, esperem que aquest programa sigui per a vosaltres una bona descoberta a més d’una bona estona de música.

Us recordem que també podeu escoltar el programa “Cançons per a tothom” que vam gravar a l’emissora municipal pel programa Ràdio i escola on l’alumnat Nautilus va explicar el que han aprés i el que han sentit realitzant aquest projecte alhora que us proposen algunes de les seves descobertes musicals!.

I No oblideu compartir temps amb els avis del vostre entorn. Ells estan desitjant compartir bones estones i tot el que han aprés al llarg de tota la seva vida… sabers i moments que nosaltres hem descobert que tenen un valor incalculable!!!

Gràcies Pere, Engràcia, Maria, Josefa, Rosario, Natalia, José, Antònia, Consuelo i Emiliano!

CLIQUEU AQUÍ PER ESCOLTAR EL PROGRAMA CANÇONS PER A TOTHOM!