IV Concurs STEAM Curs 21-22

Benvolgudes famílies,

Enguany estem ben embolicats tractant de rescatar, en la mesura de les nostres possibilitats, el nostre planeta. És per això que us proposem, en el marc del IV Concurs STEAM, que realitzeu una acció de Rescat Planeta, en família o de forma individual, com ara:
+ Reciclar
+ Ajudar en un refugi d’animals
+ Netejar les nostres platges i muntanyes.
+ Anar en transport públic.
+ Modificar els hàbits de consum d’energia a casa.
+ Consumir productes de proximitat i temporada.
+ Reutilitzar
+ Utilitzar la Deixalleria per llençar els objectes que ja no necessitem.
… O qualsevol cosa que se us acudeixi i que ajudi a mitigar el Canvi Climàtic.
Aquesta acció l’heu de recollir en una bonica fotografia i presentar-la en un bonic marc fet amb materials reciclats.
Aquí teniu alguns exemples.

304a8c90-9a38-478e-9cd9-b664e639078d.pngimage.pngimage.png

La data de lliurament és el proper 1 de febrer de 2022. Els premis es lliuraran en el marc del III Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència – Escola Antoni Gaudí.
Molts ànims i esperem la vostra participació!
Salutacions
Comissió STEAM