II Concurs d’amanides

Amb l’arribada de la primavera l’hort de l’escola s’ha omplert de colors. Malgrat l’escassetat de pluja i les limitacions del rec, hem pogut fer alguna collita d’hivern: faves, patates, coliflor, bròcoli, alls, col kale, maduixes, pèsols, bledes, escaroles i enciams. Ara tenim en camí les hortalisses d’estiu: albergínies, pebrots i les esperades tomaqueres.

Dit això, us volem animar a participar a la segona edició del Concurs d’amanides de l’escola. Podeu enviar-nos a escolaverda@gaudicastelldefels.cat 3 o 4 fotografies del procés d’elaboració i el plat final d’una amanida feta a casa en família. Teniu temps fins el dia 15 de maig. Recordeu indicar a l’email el nom de l’alumne/a i el curs.

Bon profit!