Ha arribat el Tió!

Aquest matí els nens i nenes d’Educació Infantil han rebut un missatge molt emocionant, al calendari d’advent hem llegit “anem a buscar el Tió”. Això volia dir que el nostre tió ha baixat de la muntanya i ja està a l’escola! Quina il·lusió!

Quan hem sortit al pati allà estava, molt silenciós amagat en un costat de l’hort. Portava un missatge escrit dient que tenia fred i gana. Per això li hem convidat a quedar-se a l’escola on nosaltres tindrem cura d’ell, tapant-lo amb una manta per que no es refredi i li donant-li menjar cada dia. Segur que si el tractem molt bé ens cagarà molts dolços i regals!