Certamen de lectura en veu alta – Cicle Superior

El passat dilluns 22 d’abril, l’alumnat de Cicle Superior, juntament amb algunes famílies i mestres, van participar en el III Certamen de lectura en veu alta en el qual es van llegir fragments de llegendes de casa nostra i d’altres indrets.

L’Alba, el Yassine, l’Hugo i la Naiara, de 5è, conjuntament amb la Triana, el Diego, la Rocío i l’Arnau, de 6è, van llegir la llegenda de l’Olla del Rei, un relat que dona nom a la zona d’aiguamolls situada al Campus Universitari de Castelldefels.

En Javier, tutor de 5è B, ens va presentar una llegenda d’Alacant, la seva terra natal, anomenada “La Encantá”

Pel que fa a les famílies, la Sara Canales, mare d’en Mateo de 5è A, ens va sorprendre amb una llegenda càntabra titulada “El niño pez”. La Yolanda Expósito, mare de l’Hugo de 5è B, va llegir “El rei i el sabater”. La Letizia Simoncini, mare de la Caro de 6è A, ens va explicar la llegenda italiana de Ròmul i Rem i en Miquel Cánovas, pare de la Rocío de 6è B, ens va relatar “El timbaler del Bruc”.

Després de les lectures, es va fer entrega dels diplomes als alumnes guanyadors dels Jocs Florals d’aquest curs 2023-24.

Moltíssimes gràcies a tots els participants i enhorabona als guanyadors i guanyadores pels seus poemes i relats!

En Samuel, la Carla i l’Stas de 6è es van encarregar de presentar l’acte. Cal remarcar la seva excel·lent intervenció.