A l’octubre comencem la natació escolar

Benvolgudes famílies,

Us volem fer saber que el proper DIVENDRES 1 i DILLUNS 04 D’OCTUBRE iniciem la natació escolar, on el principal objectiu que volem aconseguir és la familiarització i el domini en el medi aquàtic.
Aquesta activitat durarà fins al 30 maig.
Per afavorir l’autonomia personal de cada infant us preguem que cada dilluns o divendres portin:
– ROBA CÒMODA i FÀCIL  DE POSAR (xandall), SABATES AMB VELCRO i TOTA LA ROBA MARCADA AMB EL NOM.
-Una motxilla exclusivament per la piscina amb casquet,ulleres, xancles o mitjons de piscina, tovallola o barnús i si fos necessari taps.

Us recordem també que els nens i nenes que marxen a casa hauran d’estar a les 14.50 a la porta de l’Avinguda Pinar “bus”.

Us avancem que la jornada de portes obertes serà del 16 al 20 de maig.

A TENIR EN COMPTE
-En cas de no portar banyador, l’alumne no podrà realitzar l’activitat. Per motius d’higiene, no es prestarà aquest tipus d’indumentària.
-No es permès dur roba interior a sota del banyador.
-Un cop iniciada l’activitat a l’aigua no es podrà incorporar cap alumne.
-En el cas que algun alumne pugui tenir una malaltia contagiosa es demanarà un justificant mèdic que acrediti que pot realitzar l’activitat.
-Assegurança: totes les nenes i nens que participen en el programa de natació escolar estan coberts per l’assegurança de responsabilitat civil que té contractada l’AJC.