Ja arriba el Carnestoltes, el rei dels pocasoltes!

L’escola ja està preparant-se per l’arribada del Carnestoltes que, com cada any, va acompanyat de festa i gresca per a tots. Aquest any les disfresses seran ben variades… cada classe ha decidit amb quin tema ens sorprendran. Recordeu que l’escola posa a disposició dels pares els espais per trobar-se i poder confeccionar les disfresses plegats.

Seran varis dies de disbauxa que finalitzaran el divendres 21 de febrer amb vàries propostes per tots. Al matí, en el marc del Projecte Intergeneracional que es dur a terme a l’escola des de fa varis cursos, els alumnes d’I5 i els de 5è compartiran una estona de disfresses i festa amb els avis i àvies de la residència.

A la tarda, seguirà la disbauxa al pati de l’escola. La festa començarà a les 15 hores amb la rua dels alumnes d’infantil i posteriorment els alumnes de primària ens sorprendran amb els seus balls i coreografies i amb les seves disfresses. Des de l’escola, es convida a les famílies a participar a la festa, animant-los a venir amb disfresses ben atrevides i amb un ball preparat. La festa acabarà amb la música de Pink Panther, a les 16.30h.

Però, per qui vulgui continuar amb la gresca, la festa s’allargarà al pati d’infantil durant la tarda. Des de l’AMPA s’ha preparat una xocolatada solidària, amb animació, que començarà a les 17 hores. Hi haurà un sorteig amb premis molt interessants! Els diners recaptats serviran per la lluita contra el càncer infantil (Hospital Sant Joan de Deu). Us animem a tots a disfressar-vos, participar de la festa i embrutar-vos de xocolata per la lluita contra el càncer infantil.