Assemblea General

L’AMPA convoca a totes les famíliesa l’Assemblea General Ordinària de l’AMPA de l’Escola Antoni Gaudí que es celebrarà el proper 18 de novembre de 2020, dimecres, a les 18 hores.

Donada  la situació extraordinària que ens trobem, l’assemblea es realitzarà de manera telemàtica (rebreu l’enllaç per correu electrònic), per tractar del següent ordre del dia:

1. Lectura i aprovació, si s’escau, de l’acta de l’Assemblea General Ordinària del 10 de desembre del 2019.
  2. Benvinguda a l’escola i a l’AMPA a les famílies de I3 (3 anys).
  3. Presentació i aprovació de la Memòria de gestió i Econòmica del curs 2019/2020 i pressupost per al curs 2020-2021.
  4. Informació sobre l’Elecció/Renovació de la Junta Directiva.
  5. Col·laboració amb l’AMPA.
  6. Precs i preguntes.

Respecte al punt 4 de l’Ordre del dia, i amb la finalitat de donar l’adequada difusió de les mateixes, des de l’AMPA s’anima a tots els membres que ho desitgin que presentin les seves candidatures a través del correu electrònic de l’AMPA, omplint el formulari que s’ha enviat adjunt en el correu electrònic. En aquest moments estan obertes les següents candidatures (podeu trobar la descripció de les funcions de cada un dels càrrecs en els estatuts de l’AMPA, també adjunts al correu electrònic):

• President
  • Vicepresident
  • Secretari
  • Tresorer
  • Vocals

El termini de presentació de candidatures es tancarà a partir de 5 dies des de la celebració d’aquesta assemblea, el 23 de novembre a les 23.59, moment en que es convocarà una assemblea extraordinària per presentar les candidatures i portar a terme el procés d’elecció que es realitzarà durant els dies 30 de novembre i 1 de desembre, a través  dels mitjans que s’explicaran en el punt 4 de l’ordre del dia de l’assemblea.

• 18 de novembre: Assemblea General Ordinària.
  • 23 de novembre: Tancament de presentació de candidatures.
  • 24 novembre: Assemblea General Extraordinària.
  • 30 novembre-1 de desembre: Període obert de votacions per l’elecció de càrrecs.

Recordem també que per a poder participar en l’Assemblea és necessari ser família sòcia de l’AMPA i estar al corrent del pagament de la quota de soci del curs 2020-2021

Esperem comptar amb la vostra assistència i participació!

AMPA de l’Escola Antoni Gaudí