Teràpia Assistida amb Gossos

Aquesta setmana hem començat la Teràpia Assistida amb Gossos (TAG) amb en Jordi de Taggarrotxa. Aquesta activitat la podem realitzar gràcies a la generositat i compromís d’Special Olympics en col·laboració de la Fundació Leo Messi.

Aquest projecte consisteix en la utilització de gossos de teràpia amb l’objectiu de millorar la qualitat de vida de l’alumnat, millorant aspectes a nivell físic, social, educatiu, emocional i/o cognitiu. En les sessions la unitat d’intervenció ( tècnic i gos ) treballen objectius terapèutics concrets i fixats conjuntament amb les mestres.

Els nois i noies ho han viscut molt positivament i vam poder treballar molts aspectes en una sola sessió. Realitzarem 4 sessions més aquest trimestre. De moment, una experiència molt bonica, constructiva i gratificant.

Si voleu veure més imatges de les sessions, podeu fer-ho al nostre bloc de l’escola que trobareu linkar a la pàgina d’inici d’aquesta web.