Pla d’Obertura del CEE Dr. Ramon Suriñach

Benvolgudes famílies,

Avui obrim l’escola perquè ens han aprovat el Pla d’obertura de centres educatius en fase 2 de desescalada en la finalització del curs 2019-2020 i per a l’organització i funcionament dels centres i els estudis del curs 2020-2021, aprovat pel PROCICAT en data 20 de maig de 2020.

Aquest Pla d’Obertura garanteix que s’apliquin les mesures de seguretat que aquest pla estableix abans de l’admissió dels alumnes.

Aquí teniu el pla d’Obertura de centre per si el voleu consulta: Pla d’obertura juny CEE Dr. Ramon Suriñach