No te’n fiïs i aquests dies extrema precaucions!

La Vanessa ha preparat un vídeo/conte per a tres alumnes amb TEA d’un centre on intervenim amb el servei CEEPSIR.  És un conte elaborat a partir d’observar la necessitat d’ajudar a aquests alumnes a entendre la importància de rentar mans, de no tocar-se la mascareta, de portar-la ben posada… Per tant, és un conte que parteix de les necessitats observades i que es pot dirigir a tot el grup classe, com un recurs universal.

El video va acompanyat d’unes històries socials visuals per poder-ho treballar més específicament amb aquest alumnat i que també es poden imprimir i penjar a l’aula a tall d’infografia o recordatori visual.

Hi podeu accedir clicant aquí i seleccionar les parts que us interessin: historia social covid