Audiovisual SOMRIUREM guanyador dels Premis CAC

El passat dia 3 de juny vam anar a l’auditori del CosmoCaixa a l’acte de celebració d’entrega de premis de la darrera edició dels Premis CAC (Consell Audiovisual de Catalunya) a l’escola. El nostre treball “Trobant la felicitat al Suri: somriurem” va estar premiada dins la seva categoria per a professorat d’escoles d’educació especial, i reconeguda pel “rigor professional i l’alta implicació i motivació de l’alumnat” i per la “integració de les diferents capacitats” que es perceb en l’audiovisual. Ara que ja l’hem presentat a totes les famílies, el pengem perquè tothom que vulgui pugui visualitzar-lo.

Volem agraïr sincerament la col·laboració de Tanit Sanmartín que ens va ajudar i va treballar amb les mestres i l’alumnat en el disseny, la grabació i el muntatge del videoclip, i també al grup Txarango que ens va cedir els drets de la seva cançó per a aquest treball.

Us deixem amb l’audiovisual, amb algunes fotografies de l’acte i amb la nota de premsa. Podeu accedir a la web del CAC on podreu visualitzar tots els videoclips premiats, clicant aquí.