7màtica 2023

Aquest curs hem portat a terme la setmana de les matemàtiques relacionades amb el projecte interdisciplinari del centre: “L’entorn proper del suri”

Vam començar amb la presentació de les activitats a càrrec de la nostra “Greta Thunberg” i de les seves veus interiors que ens explicaven el què hem de fer o no per tenir cura del medi ambient.

Al llarg de la setmana vam fer activitats diverses: bàsquetmàtica, enquestes de mobilitat i gràfiques, recollida de brossa per l’entorn de l’escola, classificació de deixalles, tangram d’animals, etc.

També van venir-nos a veure la Maria i en Pau, d’Alt Ter, i ens van representar el conte: “Viatge d’Apol·lo” que ens va agradar molt.

Cada dia, individualment i en grup, vam fer la nostra petjada ecològica, per prendre consciència del nostre consum diari d’aigua, paper i residus produïts.

Les conclusions a les quals hem arribat al llarg de les activitats que hem fet d’aquesta setmana han estat:

1- Podem reduir els residus que generem així com el consum d’aigua i paper.

2- Cal que fem accions per disminuir la brossa que hi ha al voltant de la nostra escola.

3- Fer més sortides de recollida de deixalles per l’entorn i conscienciar a tota la comunitat educativa del problema existent.

Us deixem un recull de fotografies de diferents moments de la 7màtica: