Welcome teachers from ERASMUS+!

Aquesta setmana hem conegut els equips docents de les escoles d’educació especial de Xàtiva, Polònia i Croàcia.

Conjuntament formem part del programa ERASMUS+ sota el tema principal “Creant camins per la inclusió“.

Es tracta d’un projecte per intercanviar experiències professionals relacionades amb la inclusió; i així fer créixer el nostre centre tot enriquint-nos del funcionament de les altres escoles.

Aquesta mobilitat ha estat possible gràcies a la responsabilitat de tots/es seguint les indicacions del PROCICAT.

• IMATGES DE LA MOBILITAT A RIPOLL I A XÀTIVA

Visita guiada al Monestir de Ripoll, al centre de la vila i a l’Scriptorium:

– Visita a l’INSTITUT GERMANS VILA RIERA de Camprodon amb l’objectiu de conèixer la inclusió al seu centre escolar. Passeig turístic per la vila de Camprodon.

– Visita al CEE PLA DE LA MESQUITA de Xàtiva i el centre històric de la ciutat.