Torna ACELL a casa!

L’any passat vam veure’ns obligades adaptar-nos a les competicions d’ACELL i vam organitzar conjuntament una jornada esportiva ben completa al pati de la nostra escola. L’alumnat i totes les mestres vam estar encantades d’aquell dia i vam decidir-nos a tornar-ho a organitzar pel curs actual. Aquest any a més, també hem pogut participar de manera presencial d’alguna de les seves competicions.

Ahir vam rebre la visita dels companys d’ACELL i vam fer unes proves esportives al pati com ara: 3×3 de bàsquet, proves individuals de bàsquet, partides de tenis taula, petanca i boccia. Vam passar un matí molt divertit, vam fer un esmorzar amb síndria i meló i vam estar refrescar-nos molt per aguantar millor la calor!!

Moltes gràcies ACELL, ja veieu que tenim un alumnat súper esportista!!

No hi poden faltar les medalles de reconeixement més que merescudes!!!