Festa final HIPOTERÀPIA 2021-2022

El passat dimecres 8 de juny 2022 vam celebrar el tancament de les sessions d’hipoteràpia al Centre Eqüestre Niubó de Campdevànol.
L’alumnat va rebre un diploma del curs i vam passar un matí molt divertit, d’esmorzar i xerinola. Vam rebre la visita des de Special Olympics que ens van donar una samarreta i una medalla, la visita dels ajuntaments de Campdevànol, de Ripoll i dels Mossos de Catalunya. Moltes gràcies!

Hem pogut dur a terme aquesta activitat ja que la Fundació Messi i Special Olympics ens la subvencionen, juntament amb la AMPA de l’escola que enguany ha assumit el cost del transport.
Podeu veure i escoltar la notícia des del TV Ripollès clicant en aquest link

A tots vosaltres, moltes gràcies per a fer-ho possible un curs més!