ART i ESCOLA

Un curs més hem participat d’ARTESCOLA, un projecte creat des d’ACVic (Centre d’Arts Contemporanis de Vic).

L’alumnat de l’escola juntament amb els companys de 6è de primària de l’escola del Tomàs Raguer vam desplaçar-nos fins a Vic per exposar el procés i el resultat d’aquest projecte.

Enguany el tema d’aquest projecte és LA CURA. L’alumnat va fer una increïble pluja d’idees i desprès de les votacions van encaminar el treball cap a la cura dels animals i en concret: LA CURA DELS GATS. Conjuntament han creat unes estructures molt xules! Molt bona feina artistes!!

Des de l’ACVIC ens han fet arribar el vídeo de l’edició ART i ESCOLA d’enguany : https://www.youtube.com/watch?v=_6uquvF-j5k