UN PETIT “BREAK” EN MIG DE LA SETMANA

Aquest any les aules 5 i 6 i alguns alumnes de l’aula 2 surten, normalment cada dos dimecres, d’excursió a diferents indrets dels pobles més propers a la nostra escola.

És una activitat que té com a objectiu treballar l’autonomia i la familiarització amb el transport públic, a més de l’orientació per les zones més populars i comuns del seu voltant.

La Laura ens explica: “Hemos ido a un parque de Cornellà, de Sant Boi, de Begues i Viladecans. También hemos hecho talleres por Gavà, como uno de hacer queso”.I segueix dient: “No salimos todos los miércoles porque algunos tenemos actividad de piscina, que nos gusta mucho también”

Us deixem una petita mostra de les fotos d’aquestes excursions en el darrer enllaç, fotos que s’aniran actualitzant, afegint les imatges noves de cada dimecres.

AQUÍ PODREU VEURE LES FOTOS DE LES SORTIDES