CastaWeen 2019

La festa de Halloween aquest 2019 ha estat tot un èxit!

Aquest 2019 hem organitzat un gran concurs de carbasses a l’escola i us felicitem famílies per la vostra gran participació, sense vosaltres no hagués estat el mateix.

Teníem carbasses vampirs, gegants i monstruoses, rosses, una carbassa representant a Frida Khalo….IMPRESSIONANT!

La jornada de Halloween va començar amb una gran gimcana al pati on anàvem passant per diferents proves esgarrifoses com vestir una carbassa, unes bitlles fantasmals, encistellar barrets de bruixa, cursa d’escombres…

I, a més a més, tothom podia passar pel nostre tradicional túnel del terror protagonitzat pels nostres actors i actrius de l’aula 6!

A continuació es va realitzar l’entrega de premis del concurs de carbasses i va ser meravellós!

Finalment, vam acabar la festa amb un pica-pica on vam gaudir de platets exquisits, preparats tant per alumnes com per famílies.

Moltes gràcies, un cop més, per la vostra participació i esperem, de tot cor, que gaudíssiu de la jornada tant com nosaltres.

Imatges Castaween