TORNEM A LES JORNADES D’ATLETISME

Bon dia a tots i totes,

Hem tingut molts esdeveniments seguits en poquetes setmanes: primer el carnaval, després la vella Quaresma, la setmana cultural… i el més recent de tots han estat les jornades d’atletisme!

Sí, senyor! La nostra escola, després de dos anys de pandèmia, ha tornat a participar en les jornades d’atletisme que organitza l’ACELL.

I és que, el passat dijous dia 26 d’abril, a l’estadi de la Bòbila, aquí a Gavà. Els nostres representants van competir amb els alumnes d’altres escoles d’educació especial de tota Catalunya, en diferents proves relacionades amb l’atletisme: Salt de llargada, 100 metres, 400 metres, llançament de pes…  Tot un matí ple d’esport i compartint amb altres escoles, vam gaudir molt!

Després de cada prova, tots els nois i noies es duien a casa una medalla per a cada prova que realitzaven, i fins i tot hi havia de bronze, plata i or!!

Van participar alumnes de les aules 5 i 6, però els petits no es van voler perdre aquesta data tan assenyalada i ens van acompanyar com a públic, per donar molts ànims als nostres esportistes.

A més, diverses famílies també van voler donar suport i ànims i, aprofitant que estàvem aquí al costat, també es van apropar a veure com competien els nois i les noies de la nostra escola.

Finalment, que no se’ns oblidi fer un comentari especial a la intervenció de la nostra tutora Patri i el nostre alumne Joan, a la televisió de Gavà! Els reporters van voler que els nostres representants els hi expliquessin en què consistien aquestes jornades i com les estaven vivint!

Aquí en teniu la prova, a més d’algunes fotos d’aquell dia!

Una forta abraçada!