PARTICIPEM A LA FESTA PER LA INCLUSIÓ, FEST-IN GAVÀ

En el marc de la celebració de la Setmana per la Inclusió a la nostra ciutat, organitzada per l’Ajuntament i la Comisió per la Inclusió de Gavà, que compta amb el treball conjunt d’entitats i associacions de l’àmbit social, educatiu, esportiu, d’oci i de persones a títol individual enfocat a assolir una realitat inclusiva en el nostre entorn ciutadà, la nostra escola ha participat en l’activitat Fest-In Gavà el darrer 18 de març en el Parc de la Torre Lluch oferint uns tallers de comunicació i llenguatge on tothom ha pogut practicar la llengua de signes, fer jocs de comunicació i experimentar mitjançant el joc simbòlic cóm ensenyem als nostres alumnes  a desenvolupar les seves capacitats comunicatives.

Tothom que ha assistit a la festa ha pogut  gaudir d’altres activitats organitzades per diferents entitats de la ciutat que s’han volgut sumar a aquesta jornada de sensibilització per tal de que la ciutadania s’apropi a la convicció de que totes les persones, amb les seves capacitats diverses, poden i deuen tenir accés a tots els esdeveniments que es dinamitzen en el nostre entorn físic i social. En aquesta jornada tan especial han pogut gaudir de tallers de música, de pintura, esportius, de dansa, jocs infantils,de castellers i catelleres… Ha estat una veritable festa!!!

La nostra alumna Enea, també va posar el seu granet de sorra, participant en un ball coreografiat pel seu grup de ball, Street Style de Rupi creacions, on ella és una més entre les seves fantàstiques ballarines i ballarins… On ens demostra que tots i totes, amb el nostre esforç i il·lusió per formar part, podem ser-hi allà on volem ser.

També, dins d’aquesta setmana de celebració inclusiva, vam poder assistir a la Ponència i Taula Rodona en torn a l’oci inclusiu que es va celebrar el dia 15 de març a la sala d’actes de la Biblioteca Josep Soler Vidal.

Us deixem un enllaç on podreu veure tota la programació al complert que es va desenvolupar i en la qual la nostra escola, com sempre, ha esta molt present.

Programació Setmana de la Inclusió

Us deixem algunes imatges del nostre espai a la festa, esperem que us agradi…

.