LES CONSIGNES DE LA VELLA QUARESMA

Bon dia famílies,

Com tots sabeu, després de l’època del carnaval, comença la Quaresma. I en aquesta època, entra en joc una velleta molt peculiar que té una característica principal una miqueta estranya… i és que té set potes!!

Set potes que representen les set setmanes que tenim des que s’acaba el carnaval fins al començament de la setmana santa.

Aquest any al Maria Felip, hem volgut fer una dinàmica diferent en aquesta èpica de l’any: així doncs, la velleta ens deixava un missatge cada dilluns dient-nos alguna coseta que havíem de fer o portar durant tota aquella setmana a l’escola.

Per exemple, va haver-hi una setmana en la qual la velleta ens manava que portéssim un davantal florit, una altra que li regaléssim un collaret… i, fins i tot, l’últim divendres ens va fer portar un plat de primavera a l’escola! D’aquesta manera vam finalitzar la Quaresma amb una festa de primavera per acomiadar-nos abans de les vacances de setmana santa!

TOTS ELS PLATS EREN BONÍSSIMS, I ENS HO VAM PASSAR MOLT BÉ. Va ser un bon final, recordant les festes que fèiem tota l’escola junts, abans de la covid! Què ganes teníem de tornar a gaudir tots junts!

Mireu, aquí en teniu una mostra de totes de les consignes que ens anava manant la vella:

Us deixem a continuació una mostra de moments viscuts a la festa de tancament de la Quaresma!

Una forta abraçada