DIVENDRES DE CARNAVAL, TOTS A RITMES I MELODIES DIFERENTS PERÒ UNITS PER LA MÚSICA !!!!

I per fi arriba divendres 1 de març, el dia que ens posem una disfressa. Aquella vestimenta, una mica estranya al principi, que hem anat veient al llarg del mes de febrer com anava agafant forma i que, poc a poc, descobríem que serviria per interpretar el nostre paper de mega artista musical a l’escenari de carnaval de la nostra escola. Ves per on, pas darrera pas, envoltats de cartolines brillants, pintures de relleu, plomes de colors, instruments fets a mà, perruques estrambòtiques, metalls, cintes adhesives, imperdibles i un munt de creativitat, un dia ens trobem que en unes perxes de l’aula pengen uns vestits de rockers, de ballarins  i ballarines de twist dels anys 50, altres que serveixen per ballar a ritme de samba, altres per transformar-se en transgressors músics dels anys 80… i els més grans de l’escola, fins i tot, s’han atrevit a transformar-se en Shakira, Fuski, Michel Jackson, J.Balvin, Ozuna, Aitana, Vaquero i en una cantant d’opera!!!!

Era el rei Carnestoltes qui havia dit  que aquest carnaval nostre havia d’estar impregnat de molta música??? Doncs em sembla que ho hem aconseguit, perquè després de ser els millors músics de l’any per un dia, interpretant les nostres cançons i coreografies que podreu veure en un vídeo que penjarem pròximament,  per celebrar-ho hem desfilat pel  carrer de l’escola a ritme de samba, ballant, cantant i saltant. Ha esta fantàstic i ens hem divertit com mai, sens dubte ho tornarem a repetir el curs vinent. Que serem més i arribarem també més lluny… sempre més lluny.

Us deixem una mostra del que ha estat avui, un dia inoblidable ple de disbauxa, xerinola i bon humor.

CLICA PER VEURE LES IMATGES DE LA FESTA DE CARNAVAL