COMPARTIM DIJOUS GRAS AMB L’ESCOLA LLUÍS VIVES

Ja han passat uns dies, però no volíem deixar d’explicar-vos el fantàstic matí de Dijous Gras d’aquest Carnaval 2020 que vam passar els companys i companyes de la Sara a l’escola Maria Felip amb els seus companys i companyes de la seva escola Lluís Vives a la que acudeix dos vegades per setmana en la modalitat d’escolarització compartida.

Els dos equips docents vam programar aquesta primera trobada entre els dos alumnats en una de les nostres coordinacions trimestrals i vam escollir el Parc de la Tirolina de Castelldefels per tal de compartir, tots plegats, un esmorzar de germanor aprofitant a que el dia convidava a passar una estona a l’aire lliure i a poder tastar les tradicionals truites del dijous abans de la festa de Carnaval.

Vam aprofitar per treballar els desplaçaments en autobús, els nens i nenes es van comportar fenomenal i van saber esperar pacientment, entre bromes i somriures i els nostres pentinats divertits, l’arribada dels transports. Com vam arribar aviadet van poder gaudir de tot el Parc per a ells sols durant una estona, més tard van arribar els amics i amigues de la Sara que es van posar molt contents de veure-la i també als seus companys i companyes del Maria Felip, van ser super acollidors i ens van ensenyar els seus jocs procurant que no ens perdéssim entre tanta canalla…

Seguidament també van poder tastar els bunyols de vent que la Sara els hi va oferir i els professors i professores d’ambdues escoles van compartir lo típic d’aquest dia: botifarres, truites, coca de llardons… que cadascú va aportar de casa. Nosaltres els hi vam convidar als saquets salats de pasta de full que van elaborar els nostres nens i nenes a l’ambient de cuina, van tenir molt èxit i els nostres alumnes es van mostrar molt orgullosos de les seves arts culinàries, són uns craaacks!!!

Una vegada més treballant per la inclusió i insistint en aquestes activitats que ens apropen a tots i a totes, escoles diferents però que es complementen per oferir experiències inclusives als nostres meravellosos alumnes.

Us deixem algunes mostres gràfiques d’aquest matí molt ben aprofitat.

CLICA PER VEURE LES IMATGES DE LA SORTIDA AL PARC DE LA TIROLINA