PARTICIPEM A LA JORNADA DE JOCS TRADICIONALS DE GAVÀ

Aquest divendres, 6 de març, els alumnes de l’aula 2 hem participat a la Jornada de Jocs Tradicionals organitzada pels professors i professores d’educació física de Gavà i dins del  marc del nostre programa d’activitats inclusives del projecte “Compartir moments” amb l’escola Marcel·lí  Moragas.

Els nostres nens i nenes van passar un matí molt divertit, durant la setmana ens vam anar preparant, després podreu veure algunes fotos dels nostres entrenaments i, arribat el dia, ja estàvem a punt per enfrontar-nos a les bitlles catalanes, al micado, al joc de la cua, a la xarranca, al joc de cacos i polis, al joc de creuar el riu, a la carrera de sacs … bé, a tots aquells jocs que vam descobrir toca recuperar en els nostres patis d’escola.

Amb una mica de vent i un solete fantàstic va anar passant la jornada i, sobretot, vam gaudir molt cooperant amb els nois i noies d’altres escoles a complir els objectius del joc, res de competir però molt de coneixe-se’ns i ajudar-nos que és el que hauria de ser en tots els àmbits de la vida.

Una experiència més cap a la fita màxima de la inclusió a la nostra ciutat. Agraïm especialment a Raúl, el profe d’educació física del Marcel·lí Moragas i a Iolanda de Paidos que ens van facilitar la participació en aquesta experiència meravellosa.

Us deixem algunes imatges, poques, perquè havíem d’estar més pel joc que per registrar… no donàvem a bast!!! hahaha

CLICA PER VEURE IMATGES DE LA JORNADA I DELS NOSTRES ENTRENAMENTS