Activitat “toca-toca”

Bona tarda, famílies!

Avui us presentem una altra de les activitats que hem dut a terme aquesta setmana a la nostra escola, l’activitat “toca-toca”. Aquesta activitat consistia en el fet que cada grup estable, fes el recorregut pels diferents patis de l’escola, on hi havia diferents tipus d’animals. Alguns dels animals que ens han visitat han estat gallines, dos conillets d’Índies, un hàmster, dos conills, un ànec, un poni, dues cabres, dues tortugues d’aigua i una aranya! Vam gaudir molt amb l’activitat i de la companyia de tots els animals!

Per accedir a les fotografies heu de clicar a la imatge següent:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *