ANEM A LA PLATJA!!

Bon dia,
l’alumnat d’IFE hem fet una sortida a l’entorn a la platja de Palamós! Ens ho hem passat genial!!
A continuació, clicant a la imatge, podeu accedir a les fotografies!! ?

TALLER DE RECICLATGE

Bon dia,
durant aquest tercer trimestre, els alumnes de 1r IFE ens han fet un taller de reciclatge!! Hem après a quin cubell llençar cada residu!! Ha sigut molt interessant! Moltes gràcies!! 🙂
A continuació, clicant a la imatge, podeu accedir a les fotografies!! ?

SORTIDES I ACTIVITATS IFE

Els cursos d’IFE durant el segon trimestre hem fet les sortides i activitats següents:
El dimarts 26 de març, vam visitar la Fundació Mona de Riudellots de la Creu. Ens va agradar molt poder veure els ximpanzés i els macacos i vam aprendre moltes coses noves!
El… Llegeix més»

AJUNTAMENT DE PALAMÓS

Bon dia!!
Els alumnes de 2n i 3r d’IFE el passat 21 de març vam anar a visitar l’ajuntament, ens van explicar tots els serveis als quals podíem optar!
Va ser molt interessant!!
A continuació, clicant a la imatge, podeu accedir a les fotografies!

EL GALLINER DE L’IFE

Els alumnes de l’IFE, ja comencem a recollir ous del galliner!!
A continuació us presentem el tríptic que hem repartit als professionals de l’escola per si volen comprar ous!
Clicant les imatges teniu el tríptic amb pdf

FESTA AMB FAMÍLIES

Per tancar el primer trimestre, les famílies van poder venir a gaudir de diferents espectacles de tots els nens, nens, nois i noies de l’escola!! Un cop més els professionals del centre també vam fer una representació!!
Ens ho vam passar genial!! 🙂
A continuació, clicant a… Llegeix més»