Catalunya Ràdio entrevista a l’Escola Sant Miquel

Ahir l’Eloi Barrera, periodista de Catalunya Ràdio, va visitar l’escola Sant Miquel amb l’objectiu de donar a conèixer la realitat d’una escola petita, l’organització que té, com és dur a terme l’inici de curs, com és el dia a dia…

Us deixem el tall de veu de l’entrevista tan interessant que va realitzar!!!

Inici del curs 2018-2019

Ahir vam iniciar el curs escolar 2018-2019 a la ZER Narieda!!

Tant els alumnes com els mestres tenim les motxilles a punt per carregar-les de nous aprenentatges, vivències, emocions i experiències!!

Inici curs 2018-2019

Festa Final de Curs 2017-2018

El divendres 22 de juny ens hem trobat tota la ZER a Tragó per celebrar el Final del curs 2017-2018.El motiu pel qual ens hem trobat a Tragó i no a Peramola és perquè a la plaça del poble hi estan fent obres.

Hem fet diferents grups i hi havia diferents estacions preparades, cada una amb un joc diferent; pintura, jocs tradicionals, activitats de punteria, ping-pong, joc de les cadires i disfresses!

Quan ja teníem la gana feta i ens havíem guanyat l’esmorzar…ens han repartit coca i xocolata i sucs! Que bo que estava tot!!

Després d’esmorzar hem anat sortint per escoles i cicles a l’escenari del local social, per cantar les diferents cançons que hem estat treballant amb la Marta, la mestra de música. Ho hem fet molt bé!

Com cada any…abans d’acabar la jornada, hem repartit les orles als alumnes de 6è de la ZER. Des d’aquí aprofitem per desitja’ls-hi molta sort en aquesta nova etapa que començaran a partir del setembre!

Abans que tothom tornés cap a les seves escoles, ens hem fet una foto tots junts!

El temps ens ha acompanyat i ens ho hem passat molt i molt bé!

Festa Final de curs 2017-2018

Festa 25è aniversari

Us deixem un recull de fotografies del dissabte 26 de maig.

Agraïm a la gent que va venir a gaudir de la Festa del 25è Aniversari així com també a tothom que hi va col·laborar.

VISCA LA ZER NARIEDA!!

Festa 25è aniversari

III Trobada de Glosa escolar

El dimecres 23 de maig els alumnes de Cicle Superior de la ZER van anar a la Seu a la III Trobada de Glosa Escolar.

L’acte va tenir lloc al pati de la Biblioteca, on també hi havia alumnes de cinc escoles més de la comarca.

Van compartir i cantar corrandes i garrotins.

S’ho vam passar mooooolt bé!!!!

Glosa escolar

Sortida del Patrimoni

El passat dilluns 18 de maig, els alumnes de Cicle Superior de la ZER vanm fer la Sortida del Patrimoni Cultural i Natural a les Valls d’Aguilar organitzada pels Serveis Educatius de l’Alt Urgell i Cerdanya.

Allà es van trobar amb la resta d’alumnes de CS de la ZER Urgellet.

Van visitar l’església romànica de Sant Esteve de la Guàrdia i van fer un itinerari a peu de la Guàrdia als Tarters dels Manairons.

Sortida Patrimoni

Camp d’Aprenentatge del Bages (CI-CM)

El passat dimecres 9, dijous 10 i divendres 11 de maig, els alumnes de cicle inicial i cicle mitjà de la ZER van anar al Camp d’Aprenentatge del Bages.

Allà van realitzar tot tipus d’activitats i experiments relacionats amb l’aigua.

S’ho van passar d’allò més bé!!

Camp d'Aprenentatge CI-CM

Olimpiades saludables i visita a la Reula

El passat dimarts 24 d’abril els alumnes de cicle mitjà i cicle superior de la ZER van gaudir de dues activitats diferents.

Durant el matí van dur a terme unes olimpiades saludables al pati de l’escola Miret i Sans d’Organyà. Després de dinar, van anar a visitar la Reula!

Va ser una trobada ben productiva, on van aprendre moltes coses diferents!

Olimpiades Saludables i Visita a la Reula

Colònies Cicle Superior

El passat 18,19 i 20 d’abril els alumnes de Cicle Superior de la ZER van anar al Camp d’Aprenentatge els Monestirs del Cister a l’Espluga de Francolí.

S’ho van passar molt bé. Us deixem un recull de fotos perquè ho pugueu comprovar vosaltres mateixos!

Colònies CS

Colònies Educació Infantil

Els dies 18 i 19 d’abril els alumnes d’Educació Infantil de la ZER van anar de colònies a Can Bajona.

Els alumnes han après moltes coses del món del circ! Han jugat a diferents jocs d’expressió i representació i el que més els ha agradat…és jugar amb les llanternes al joc de nit!!

Colònies Educació Infantil

Dia Mundial de l’Activitat Física

El passat dia 6 d’abril, els alumnes de la ZER ens vam sumar a la celebració del Dia Mundial de l’Activitat Física i vam sortir de les escoles per fer una excursió.

A més a més, vam llegir un manifest!

L’objectiu de la jornada és promoure l’activitat física com a element fonamental de salut i benestar, així com remarcar els efectes beneficiosos d’aquesta pràctica.

Dia Mundial de l'Activitat Física

Festa final de l’Esport Blanc

Ahir els alumnes de 4t de la ZER van anar a la Molina a gaudir de la Festa final del projecte Esport Blanc.

Allà es van trobar amb la resta d’alumnes de la comarca que també han participat al projecte.

Festa alumnes 4t Esport Blanc