Benvinguts a la web de la ZER Montgrí. En aquest espai hi trobareu algunes de les activitats que fem conjuntament totes tres escoles. Si voleu veure activitats de cada escola, entreu als blocs.

Podeu subscriure-us a les notícies de la ZER i a les notícies de cadascuna de les escoles. Rebreu un missatge que hi hagi alguna novetat.

Let’s know us!

L’alumnat de Cicle Mitjà i Superior de la ZER Montgrí hem fet una activitat d’intercanvi per conèixer-nos una mica millor!
Primer vam fer parelles entre les tres escoles i vam pensar cinc preguntes per fer a la nostra parella, per saber-ne més coses. Després, individualment, vam… Llegeix més»

Colònies al Delta Cicle Superior

Els dies 15, 16, 17 i 18 de juny els alumnes de Cicle Superior de Bellcaire i Albons vam anar de colònies al Delta de l’Ebre. Van ser uns dies fantàstics! Ens ho vam passar tots super bé. Aquí us deixem una mostra de les… Llegeix més»

Sortida a les ruines d’Empúries

El passat dijous 26 d’abril els nens i nenes de cicle mitjà de Bellcaire i d’Albons i de 4t i cicle superior d’Ullà vam anar d’excursió a les ruines d’Empúries. Acompanyats de monitors vam visitar la ciutat grega i la ciutat romana per descobrir com… Llegeix més»

Colònies d’Infantil

Aquí teniu un enllaç a les fotografies de les colònies dels dies 25 i 26 d’abril a l’escola de natura “Mas Batllori”, de Pujals dels Cavallers.

Rodajoc 2018

A continuació trobareu un enllaç a les fotografies que vam fer al rodajoc en què van participar els alumnes de Cicle Mitjà. Al final hi podreu veure un vídeo amb el resum de la jornada.

HEM COMENÇAT PISCINA

HEM AGAFAT L’AUTOBUS  PER ANAR  AL POLIESPORTIU DE  L’ESCALA. ELS COMPANYS DE BELLCAIRE JA ENS ESPERAVEM.
ALS VESTIDORS ENS  HEM CANVIAT  DE    ROBA. ESTAVEM MOLT EMOCIONATS.
HEM  FET  GRUPS, UNS HEM ANAT A LA PISCINA GRAN I ELS ALTRES A LA PETITA.
ENS  HA  AGRADAT   MOLT.
ENS HEM… Llegeix més»

Trobada de ZER al Parc de les Olors

Com cada curs, totes les escoles i alumnes de la ZER ens vam trobar per fer una activitat relacionada amb el tema de l’any. El dijous 5 d’abril vam anar al Parc de les Olors, de l’Escala-Empúries. Ens vam distribuir per cicles i vam barrejar-nos… Llegeix més»