Xerrada Institut Gutmann a 4t ESO (“Game over”)

El passat dimarts 17 d’octubre els alumnes de 4t d’ESO van tenir la possibilitat d’escoltar al Ferran de l’Institut Gutmann. La xerrada s’inclou dins el programa “Game over” de prevenció d’accidents i que té com objectiu sensibilitzar els joves a fi que desenvolupin comportaments responsables, adoptin actituts de pudència i prenguin mesures de seguretat necessàries quan condueixin o es trobin en algun vehicle de motor. Moltes gràcies al Ferran i a l’Institut Gutmann pel seu testimoni. Podem veure’n imatges.