Concurs de Salutació Musical en vídeo – Sant Jordi 2020

Bases de Concurs de Salutació Musical en vídeo

1. Participants: Alumnes de 1r i 2n d’ESO.
  2. Tema: La Diada de Sant Jordi.
  3. Ha de ser un vídeo curt, màxim 1 minut i mig.
  4. Pot contenir una salutació poètica, per exemple buscant uns versos dedicats a aquesta festa i musical, tocant amb flauta alguna peça que van aprendre durant el1r o 2n trimestre, els de 1r. Es pot canviar la flauta per una percussió amb mans o gots pels de 2n.
  5. Es pot fer de forma individual o bé en parelles.
  6. El vídeo ha de tenir 3 parts: salutació, el propi “cos” (felicitació amb el contingut poètic i musical) i comiat.
  7. El jurat el formaran les profesores de música (Sandra i  Mercè) i algun/a assessor/a que considerin adient.
  8. Les salutacions musicals que agradin més, podrán aparéixer a la página web del centre s’atorgarà un premi un premi d’un val de 20€ en llibres o material escolar.
  9. La participació acurada al concurs, pot ajudar a pujar la nota durant el 3r trimestre.
  10. Els vídeos s’han d’enviar fins dimecres 22 al migdia a l’adreça santjordi.musical@institutjoansola.cat

A l’assumpte del correu, hi haurà el títol del vídeo.

RECORDEU: Les vostres creacions les heu d’enviar des del vostre correu @institutjoansola.cat