Preinscripció CAS

BaixaVersió en pdf d’aquesta informació

Calendari de la preinscripció:
  • Del 3 al 7 de juliol  (CAS).
Documentació general:
  • Original i fotocòpia del DNI, NIE o passaport de l’alumne o alumna.
  • Original i fotocòpia de la TSI (targeta sanitària individual).

BaixaSol·licitud CAS
Les persones menors d’edat, a més, han de presentar:

• L’original i una fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies
  • L’original i una fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare o tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o de la targeta de residència on consta el NIE si es tracta de persones estrangeres.
Documents específics per acreditar la qualificació:
  • persones que tenen el títol de tècnic/a: certificat acadèmic de la qualificació final del cicle
  • persones matriculades en un cicle formatiu de grau mitjà de formació professional el mateix curs acadèmic: còpia del resguard de la matrícula i el certificat acadèmic de quart d’ESO o del primer curs de cicle amb la qualificació obtinguda (segons el cas), o el certificat de superació de la prova d’accés a cicles formatius de grau mitjà o del curs específic d’accés als cicles de grau mitjà.

Els originals de la documentació es retornaran un cop contrastats amb les còpies presentades.

Horari de secretaria d’atenció al públic:
  • Matí de dilluns a divendres de 09:00 a 14:00
  • Tarda dimarts i dijous de 16:00 a 19:00
Calendari de preinscripció i matriculació
Sorteig de desempat (si s’escau) 11 de juliol a les 10 hores
Llistes provisionals
12 de juliol
Reclamacions
13 a 14 juliol
Llistes definitives
17 de juliol
La matrícula es farà al mes de setembre un cop hagi acabat la del cicle formatiu de grau superior.