L’Ajuntament publica la convocatòria d’ajuts per l’alumnat de 4t d’ESO i ensenyaments postobligatoris usuari del transport urbà (curs 2015-2016)

L’Ajuntament de Rubí ha publicat la convocatòria d’ajuts per al transport urbà.

icono-descargaCarta Informativa de la Regidora d’Educació sobre la convocatòria

Els beneficiaris d’aquest ajuts són els nostres alumnes  4t de l’ ESO i de la educació post obligatòria ( batxillerat, CAS i cicles formatius) que durant el curs escolar 2015-2016 hagin fet ús del transport urbà.

La sol·licitud i documentació s’hauran d’entrar per Registre a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà.

El termini de presentació serà  del 25 fins al 31 de octubre de 2016.

Documentació a presentar:

• Fotocòpia del primer full de la cartilla bancària del pare, la mare o el tutor legal.
  • Fotocòpia del DNI del titular del compte bancari.
  • Fotocòpia del DNI de l’alumne o l’alumna.
  • Fotocòpia del carnet d’estudiant de l’Institut J. V. Foix.
  • Les deu targetes usades (una per mes lectiu). Només són vàlides les targetes d’estudiant de Rubí Bus originals.
  • Formulari amb la sol·licitud i autoritzacions icono-descarga  ( S’han d’omplir i signar les dues autoritzacions: la de l’alumne i la del pare, la mare o el tutor legal.  En el cas, de l’alumnat que disposi de compte bancari propi, només s’haurà de signar l’autorització de l’alumne).

Podeu consultar  més informació a  la  web de l’Ajuntament:  https://seu.rubi.cat/catalogoTramites/show/537