BENVINGUTS A L’I-E TURÓ DE ROQUETES

Per veure el Butlletí de Pares d’alumnes d’Infantil i Primària d’aquest curs 2017-18 cliqueu aquí

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS DE L’AMPA

Per veure les activitats extraescolars que ofereix l’AMPA pel curs 2017-18 clica aquí (data límit 22 de setembre de 2017)

MENÚS DEL MENJADOR ESCOLAR CURS 2017-18

Octubre 2017
Novembre 2017
Desembre 2017

CONCERTS TURÓ PER A LA COMUNITAT

El dia 20 de juny de 2017 es varen realitzar els tres darrers CONCERTS TURÓ PER A LA COMUNITAT i amb ells hem finalitzat l’acció de Projecte d’Aprenentatge i Servei Comunitari per l’alumnat d’ESO.

Amb aquest vídeo podreu conèixer l’acció que ha portat tanta feina i ha aportat tanta satisfacció a alumnat, professors i públic.

Felicitar a tothom que ha participat en l’acció.

Arnald Pannon
Professor de Música

Concerts de Música Turó Primavera Estiu 2017

El dia 19 de juny al gimnàs de l’institut es var realitzar els quatre concerts de MÚSICA TURÓ PRIMAVERA ESTIU 2017. Tots vàrem poder gaudir de la interpretació musical de l’alumnat de 3r i 1r. En el concert vàrem poder gaudir de músiques de pel·lícules: Pirates del Caribe, Star Wars, Doraemon i Shin shan. Felicitats per a tots, intèrprets i públic.

Amb la música tu pots

L’alumnat de 3r A i B, i 1r A de l’ESO de l’institut escola Turó de Roquetes han participat en el projecte AMB LA MÚSICA TU POTS

És un projecte que té com a objectiu afavorir l’empoderament de les noies que acaben el cicle d’educació secundària vers les situacions de discriminació per raó de gènere. Vol promoure la igualtat a través de l’anàlisi crític dels continguts de cançons actuals. Vol també fomentar la presa de consciència dels missatges i de les conductes que fonamenten les relacions abusives i de desigualtat.

Moltes gràcies Issac i Lourdes (i Manel) per aquest projecte tan interessant.

MusicaTuPots

JOCS DE QUÍMICA

Aquesta tarda, els alumnes de 5è i 6è de Primària, hem gaudit d’una sessió d’experiments i jocs de química a càrrec d’ En Lluís Nadal, professor de química.

Ens ha mostrat diverses reaccions i efectes produïts per diferents elements químics. Ha estat molt interessant i divertit.

IMG-20170601-WA0002 (1)

TOT DANSA 2017

L’alumnat de 1A de l’ESO de l’institut escola Turó de Roquetes participarà el dijous 25 de maig en el TOT DANSA 2017. Cinc mesos de treball per portar sobre a l’escena del Mercat de les Flors de Barcelona una coreografia on participen 160 alumnes de 7 instituts públics de Barcelona. Dijous pujaran sobre l’escenari dues vegades a les 11 h per l’alumnat de tots els instituts i a les 18 h per als pares. Tot a punt per començar l’espectacle 🙂

Tot Dansa 2017

Conferències 2n

Com sabeu, ja estem acabant el curs!
Ha sigut un any molt especial, ja que hem iniciat un nou projecte: les conferències.
Aquestes han resultat ser una experiència única, no només per als nens, sinó també per a mestres i famílies.
Ens han donat molta feina però el resultat ha sigut molt enriquidor.
Volem donar les gràcies a les famílies per la vostra dedicació.
Classe de Ratatouille i Classe del revés.