BENVINGUTS A L’I-E TURÓ DE ROQUETES

Amb la música tu pots

L’alumnat de 3r A i B, i 1r A de l’ESO de l’institut escola Turó de Roquetes han participat en el projecte AMB LA MÚSICA TU POTS

És un projecte que té com a objectiu afavorir l’empoderament de les noies que acaben el cicle d’educació secundària vers les situacions de discriminació per raó de gènere. Vol promoure la igualtat a través de l’anàlisi crític dels continguts de cançons actuals. Vol també fomentar la presa de consciència dels missatges i de les conductes que fonamenten les relacions abusives i de desigualtat.

Moltes gràcies Issac i Lourdes (i Manel) per aquest projecte tan interessant.

MusicaTuPots

JOCS DE QUÍMICA

Aquesta tarda, els alumnes de 5è i 6è de Primària, hem gaudit d’una sessió d’experiments i jocs de química a càrrec d’ En Lluís Nadal, professor de química.

Ens ha mostrat diverses reaccions i efectes produïts per diferents elements químics. Ha estat molt interessant i divertit.

IMG-20170601-WA0002 (1)

TOT DANSA 2017

L’alumnat de 1A de l’ESO de l’institut escola Turó de Roquetes participarà el dijous 25 de maig en el TOT DANSA 2017. Cinc mesos de treball per portar sobre a l’escena del Mercat de les Flors de Barcelona una coreografia on participen 160 alumnes de 7 instituts públics de Barcelona. Dijous pujaran sobre l’escenari dues vegades a les 11 h per l’alumnat de tots els instituts i a les 18 h per als pares. Tot a punt per començar l’espectacle 🙂

Tot Dansa 2017

Conferències 2n

Com sabeu, ja estem acabant el curs!
Ha sigut un any molt especial, ja que hem iniciat un nou projecte: les conferències.
Aquestes han resultat ser una experiència única, no només per als nens, sinó també per a mestres i famílies.
Ens han donat molta feina però el resultat ha sigut molt enriquidor.
Volem donar les gràcies a les famílies per la vostra dedicació.
Classe de Ratatouille i Classe del revés.

RELAT DEL TURÓ

Els alumnes de l’I-E Turó de Roquetes, per celebrar la Diada de Sant Jordi, hem elaborat aquest relat que té com a títol: “El Drac Bondadós”. Esperem us agradi i gaudiu amb la seva lectura.
Hem participat tots els nivells, des de P3 fins a 4t de l’ESO.

OBSERVADORS DE LA PLATJA

Dins de les activitats programades per la Comissió Escoles Verdes, avui 7 d’abril, els alumnes de 6è de Primària i de 1r de l’ESO hem fet tres tallers a la platja de la Barceloneta ( Qüestionari als banyistes, mostreig de sorra per analitzar i respondre a un formulari), també evidentment, hem gaudit d’un magnífic dia de platja!!

Us deixem aquesta mostra!!